Przejdź do głównej zawartości

DOWNTOWN BLUE

Dominująca czerń w połączeniu z błękitem.

Zdecydowałem się na założenie mojej ostatniej zdobyczy - koszuli Calvina Kleina. Upolowałem ją w jednym z second handów.

 Koszulę zestawiłem z klasycznym, czarnym t-shirtem H&M i spodniami od HOUSE w tym samym kolorze. Kupiłem je w poprzednim sezonie, dlatego znalazłem dla Was odpowiednik. 

Na głowię mam zwykłą, czarną czapkę, którą kupiłem w jednym z popularnych supermarketów.

Buty, których nie trzeba Wam już przedstawiać to czarne Reebok Royal EC RIDE.

Z dodatków wybrałem bransoletkę z rzemyka oraz elektroniczny zegarek Blink Time.

Za doskonałą jakość zdjęć oraz klimatyczną scenerie odpowiada niezawodny Tomasz Wojtachnio.





 koszula - CALVIN KLEIN (SECOND HAND)
tshirt - H&M
spodnie - HOUSE
bransoletka - HANDMADE
zegarek -BLINK TIME
buty - REEBOK

Komentarze

  1. Ubrany jak facet nie jak Ci... dla tego plus ode mnie.

    Zapraszam jeśli chcesz się promować do mnie.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, a do tego mega dobrany klimat!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/10/justin-bieber-let-me-love-youpoppy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka! Też uważam, że miesjcówka mega :>

      Usuń
  3. fajna miejscówka do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ta koszula na prawdę świetna! Uwielbiamy Calvina Kleina <3 Zdjęcia bardzo fajne. Mają mega klimat! To nam się podoba ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne ����

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz bardzo spoko :D taki ziomek:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło! Obserwuj, obserwuj, szykuje coś specjalnego dla czytelników. Bądź czujna :)

      Usuń
  7. Ależ klimatyczne zdjęcia. :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw - szkoda, że jest już zimno, myślę że dobrze pasowałaby do niego na przykład kurtka bomber - niektóre modele są genialne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PIELĘGNACJA BRODY

FVSHION KILLA

Pogoda nam niestraszna.